Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Monday, December 14, 2009

nape diam je ni?

sabtu aritu dok umah...walid kije...
memula ajak awan damia main2...
sambil2 lepak2 tgk TV...
huru-hara la budak2 ni ajak lukis la...
kaler lah...main toys lah....
then umi pi toilet jap....
tgk umah sunyi sepi....
panggil awan damia masuk bilik pon x dengor sora...
x di jawab nyer....
umi cek kat luo...
patotlahh diammmm....
rupa-rupa nya citer ni......

"ape yang pentingggggg awan"

WONDERPETS dia dah start laa.....hihihii

yg heran nye...damia pon skalik jointttt!!!!!
umi pon depa x herannn...waaaaaaaaaaa
sabo jelahhh!!!!

wonderpets kesukaan awan damia...

galit betol mcm nak masuk TV...adohaiii....

siap tongkat dagu x tahan okeh awan ni.....
Adik mcm tgk wayang yer....ehehhee

4 comments:

  1. weh ko baru beli tv ker ape ni...hikhik...ape yg pentingggggggg awan sile sambung....sekian terima kaceh..kim slaam bibik ekk ecah...

    ReplyDelete
  2. aireen: dah lama dah bli erin time autobots aku ade lg ni autobots tu dah let go dah ehehe...sama eh cam tv ankel boi...ehehhe
    awan sambong kat umah la ayat ko rin ehehe hanggok hang kim slam bibik ampeh!!

    ReplyDelete
  3. tv ankel boy ade due awan..satu tv game die aquos sharp...satu tv biasa yg tak der astro..sian kan umaha ku tak der astro..ko bygkan sape nak tgk?aku mmgtak hadap tv la...aku hadap pc aku jerk...boy pun balik mlm ..sejam tgk tb da lelap...so ape yang pentingggggggg jgn membazir..heheheheh jgn tanye remote astro if dtg umah aku...aros aku campak ko dr balcony nanti...hehehehhe

    ReplyDelete
  4. umah aku on tahrill x nak pasang astro sbb nxt yr dah angkat masuk umh baru...leceh...lgpon sayang nak tebuk dinding letak itu wayar pring terbang lorr....mau uamh aku belobanggggg ehhehe

    ReplyDelete