Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Thursday, September 03, 2009

Transfomerkah mereka?????

Umiwalid kena pow ngn Awan topeng transfomers kat Slayang Mall last wik...Seb baik rega nyer rm7 hengget ajor!!! Kalo Ori dekat 200 plus okeh!!! Sblm tu Awan ade borak ngn Umi mcm ni time kat umah Wan:

Awan: Umi..yang pakai kat mulot macam Awan pakai dulu tu ape umi?

Umi: Ooo..tu mask...topeng tutup mulut

Awan: kenapa kena pakai umi??

Umi: sebab takot awan kena demam ke selsema ke...kalo tak kena bwk Awan pi klinik..injek nakk??

Awan: tak moh lah umi...Kalo topeng tutup muka semua tu cane umi?

Umi: OOoo macam helmet baba tu yer?...tu topeng mukaa (sbb tade idea..ckp fullface dia sure konpius) eheh

Awan: kalau Awan pakai topeng muka tu jadi ape umi?

Umi: tadelah jadi ape2 cuma kalo pakai boleh elak sakit2 ke kena luka ke..

Awan: kat slayang mall semalam Awan gi ngn ibuk (Wan) ade topeng muka...transfomers umi...Awan nakk umi...baba balik kita pi slayang mall yer mi....

Umi: huhh?? (( dah agak dah...sure nak ape2 ni...patot tanya details)) waaaaaaaaaaaaaaaaaa

**sebenarnya elok juga kita explain menda betul kat anak2 kita, sbb dia leh transform kat menda lain ape yg kita citer...tp Awan terus transform ke transfomers fullface mask!!! ahahaha adakah Awan terlebih bijak atau umi terlebih explain??? ehehhe ;P

kalo pakai topeng ni x leh duk diam...
tgk tgn damia tu pon sibukk nak gak rebut topeng tu...

transfomer tecikk...kiut je adik pakai...
leh diri tegak je pandang kamera ahahhaa ;P

**For sure bufdei Awan October ni seme wajib pakai topeng ni!!!ELAK H1N1 kan walid...kan kan..kan...ehehhe ;P

2 comments:

  1. WAKAKAKAK..aku kan kalo bace dialog awan aku sure sesengeh nok...weh besday awan jemput aku tak...akunak transforms jd transformers gemok..leh aku nganboy pakai baju transformers lak..dulu damia kale pink..wakkaak ade besday party ker mi?ajak aku ker maslaahnyer..wakakakaka...ko tak ajak aku ecah aku karate do ko sampai kuwossss...

    ReplyDelete
  2. insyaallah kalo ade budget ingat nak wat gak..kang tak aci lak damia geranddd bagai kan dot2 seme sampai khemah skalik ehehe sian awan..sabtu ni anak along aku nyer bday, 2 org skali theme strawberry shortcake ngn otromen...adoyaiiii sure ramai kena fire sabtu ni ahahhahaa...

    Awan mmg dah mintak kek transfomers...gasak aku nak pi menempah! huarghhhhhhh!!!

    ReplyDelete