Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Wednesday, August 05, 2009

Hit Counter Dah Berjaya DipecahKan!

Tahniah To Eryn sbb jari2 dempot nyer berjaya capai Hit Counter 1810 sempena No Bday Awan...Cayalah Auntie Eryn berosaHa bersOnggoH2 Hingga sanggoP Obertime Balik kije semata-Mata Nak MenanG...SyabasS InsPektoR ShAhabbbB!...



SO ni Lah Hadiah Yg Umi Janjikan...Hopefully Auntie Erin GumbiraK Okeh!!!...Nway Tenkiu MenjayaKan Kontes Ini...Tiada PengaLah Sbb Hang Dah MEnanG Ryn...ehehhe ;P apelagiK...Enjoicee!!!!

V


V


V


V


V


V


V


V


V


V

Eh bukan...bukan robot ni..bukan jugak Awan..
Robot Ni Awan pow umi smlm eheh
Tgk Tu Awan tiru Jalan Robot..ahahahah

V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......
(cik HELLO KITTY sekadar hiasan okeh! ;P)

Hadiah tuk Auntie eryn....
oKEH? bukan Kopok Keping okeh!
ahahahhaaHaahahahhaha.....

8 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaa aku sokakkkkkkkkkkkkkk dpt adiah....biler ko nak post...giler eksited aku...ngan ko jerk aku berani ckp ginik weh..ngan org lain terkula kulat disitu aku menanti adiahnyer...kekekekekek..apakah dlm tu weh...tak sabo lasenyer..awan takder besday bash ker...tak kan damia jerk...ummi walid tak adill.....kekekeke

    ReplyDelete
  2. eheh sabo2...nak aku tunjuk ke goper adiah nyer? idakla seprise sbb aku dah dekat 2 tahun x bokak2 adiah tu, dr beli time 2007 sampai skang x bokak2..mmg seprise ahhaha aku pon x tau design macamana..kalo yg kat umh aku tu design lain...so seprise laaaa nih! eheh

    aku bg ari selasa lah weh...ngn kopok leko skali...sila msg alamat opis hang bg direction yg leh cpt aku sampai...selasa balik ktn aku singgah...

    Nwayyyy syabasss...!!!

    Bday awan time raya..ingat wat open house aje la skalik nati ahahhaa ((ingat nak wat kat pool side tanco tp H Wang No Wang ni...payah skit!! eheheh))

    ReplyDelete
  3. x aciii....nape x bgtau ada kontes kat cni...uwwaaaa...

    asik si eryn je yg paw adiah2 tu sume, kak fae pon nak gak!

    ReplyDelete
  4. uiiii...suspen giler apap adiahnya tu....ari tu ingat nak la hits konter ni..tgk2 no baru 500..nnt la dulu...skali si **** debab tu hits dulu...gigih betoi dia...ishhh...giler kumpul adiah dia skg ni...

    ReplyDelete
  5. wakakakaa padan muke ko akak perut boroi(cikmin)konon ko la kan da nak bolot akak seri la ko menang kak lg ngan aku nyer kan..aku menang ecah punyer ngan mimiey punyer...

    bab awan jalan cam robot tuh wakakakak awan pasni ko paw lagik ummi ko...ape yang pentinggggggggggggggggggggggg...awan selesaikan...

    adiah tu kalau thn 2007.,sekaliaku buka berderai aku penyepak muker ko nok....wakakakaka alamat aku ang tau sinway pyramid kan...ang tunggu kat esso sederet ngan sunway pyramid new wing tu kan..ang nanti napak super pages building jap sok aku pikup aang kang situ kite meet up situ...opis kang payah pulak ang nak cr masuk kang....kalau ang nak gak ni alamat opis aku:
    no.11, jln pjs 11/16,
    bandar sunway,
    46150 petaling jaya,
    selangor

    ReplyDelete
  6. wakakakakak....akak terlebih satuk arrr...tu si neeza nyer kontes lagikk..huahuahuah....opsss...sori ye ecah..menyibuk bentai eryn kt sini...

    ReplyDelete
  7. kak fae: laa dah wat entry kontes tu akak tlepas, date kontes tu abis nxt wik tp eryn dah setelkan awal ehehhee kalo akak menang pon rugii sbb brg jepon gak kak sure akak dah byk ahahahhahaa

    cikmin:itula skit nyer kobar2 nak menang siap stayback kat opis gile dasyat ehehe jgn dia bokak adiah terus buang dah la..ahahahhaa mmg seprise nak bg dia adiah tu ahahaha

    ryn: tade derai2 tp kot nyer ade kunang2 ke anai2 ke ko simpan lam botol lain k..lama tul dia bertapa aku tak bukak2 lagik...satu dah bukak letak bilik awan...ade lg satu tu yg buat adiah tu ehehhe byk lg adiah jepon ni sbb aku tade dispaly kabinet yg cantik2 tuk show off eh silap tuk letak peragakan ahahahha ((lgpon umah aku kan pigeon hole aje, mana muat nokkk))

    ReplyDelete
  8. cikmin: takpe2 sila2 gado2 ke manja2 ke lam blog ni sila2 di alu2kan ehehhe

    ReplyDelete