Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Thursday, July 30, 2009

Ape kata surveyyy!!!

Umi walid bercanggah pendapat....
Hati dah berbelah bagi....
Mata dah rambang, kembang-kembang dah...
Tak tau, tak keruan nak pilih yg mana...

Korang leh bg idea tak? Yang mana cantik dimata korang...
Umi suka yg Gambo A, Walid Suka Gambo B...
Tak mampu okeh nak rembat dua-dua plak....
Korang plak macamana?
Plissss, tolong lah pilihkan jugak yer...
Tqqqqqqq!!!! ;P


Gambo A

shuntekk takk?? umi sukaaaa....


Gambo B

ok gak classic...ni walid suka....


Korang suka yg mana antara 2 ni?? ;P

10 comments:

  1. yang ikea kekekekek...weh nanti aku tulun pomot ko nyer hit kaunter,,,bg mase sikit

    ReplyDelete
  2. ok bebeh! Aku rasa nati aku upload adiah bykla org masuk..ahahhaa tuguuuuuuuuuuuuuu!!! ehhe

    ikea menda? tu aku nak dr hang je wakakkaa ;P

    ReplyDelete
  3. ok ko load gambo adiah tu senang aku pomot sekali..bg aku senin...kawan aku meeza pun wat hit kuanter...meh aku pomot kan kowang meh

    ReplyDelete
  4. kalau b walaid ngan ummi jer dok...kang tetamu duk sile bawah...aku tak mo..aku nak duk atas ribe kowang...aku tak kire...ekekkekek sok kekdahnyer aku pilih A....so nanti kang tak yah masuk pintu umah ang nak cecepat rebut kusi....kang bergado ...satu kije ang kene wat musical chair kang....sape menang leh duk atas kusi...kalah make siel dok bawoh....

    ReplyDelete
  5. antie erin tolong jgn selengaa...ehhe tu contoh je dol..aku bli la 3+2+1+1 nyer set nati...aku tau kalo 1 seater sure hang x muat nati so aku beli 2 seater ngn 3 seater gak..ahhahaha tp kalo tul2 aku bli ni hang mmg dok bwh la aku alas kapet siap boh plastik takot rosak hang duduk nati ahahhaha kusi mahal kalo hang duduk lowed patah ke bengkok ke kang nayaaa kan kan kan ahahha....tp tq2 la hang sowang je pilih A mcm aku ahahhahaa

    ReplyDelete
  6. kalau space besar dan luas, sesuai pilih yang A, tapi kalau ruang sempit, kena la pilih yg B....

    set A tu memang lawo...

    ReplyDelete
  7. mama danish pilih yg mana satu? umi suka A ehehe

    ReplyDelete
  8. nokkkk ...wah panaggil ko nok aka tenok yg masamm kekekek...tak bais lagik pasal sofa kayu kayan ko neh..meh aku bagik yg pedas jap kan...ko kang sian pokok abis jahanam nak watsofa ko ngan walid....bukan sikit tuh...

    tuk ko ngan walid kene buh 80 kali layer...kasik tahan kan...kang terbolos kang...wakakakaka...jap peh tu kan ni ade lak kene sepak ngan aku lelaju kan...

    mane gambo adiahnyer..meh la aku promot kan cepat hah

    ReplyDelete
  9. mane lak n3 luahan rase ko tuh..aku nampak jerk kat blog list..aku klik blog ko tak kuar lagik hah..ape kesss?

    ReplyDelete
  10. eheh aku pening baca pe ko tuliss nokkk eheh

    td ade pastu takde nak buek camno? ahhahaha
    aku tertdo lam surau dekat 1jam lbh...bgn2 kul 330 waaaaaaaaaaaaaaaaaaa penin2 pale

    ReplyDelete